Forex Kursus Rated 5 Stars Op Forex Vrede Army - Geld Sterk En Swak Punte Vir Woensdag 7 Au


Forex Kursus Rated 5 Stars op Forex Vrede Army Geld sterk en swak punte vir Woensdag 7 Augustus 2013 Hi Handelaars, Ek maak my voorstelle daagliks op grond van waar ek sien die mark opskrif oor die volgende 24 uur. Gebruik die onderstaande my analise om jou handel te help en om jou te help hou aan die regterkant van die mark. My voorstelle is opgelaai deur 18:00 EST elke dag. Algehele daar is krag in die JPY, EUR, AUD en NZD. Algehele daar swakhede in die dollar en CAD. Trading Aanwysings Ek ten gunste vir die volgende 24 uur Koop Trades euro / dollar, euro / GBP, EUR / CAD, AUD / CAD Verkoop Trades CAD / JPY, GBP / JPY, GBP / AUD, GBP / NZD, USD / JPY BAIE BELANGRIK . Dit is nie spesifieke ambagte. Moenie blindelings plaas ambagte in die rigtings hieronder gegee. Gebruik jou eie handel strategie en kyk na die neem van Opstellings wat voorkom in dieselfde rigting as my daaglikse analise. As jy hoef nie jou eie handel strategie-pos my dan hier vir hulp Vrye handel webinars. As jy nuut is tot die verhandeling is en wil graag 'n paar nuttige handel wenke dan hierdie webinar is ideaal vir jou. Hier is 'n paar groot handel hulp van 'n professionele forex handelaar. Registreer nou deur hier te klik. Om Jou Trading Sukses.

Comments

Popular posts from this blog

Forex Real-Time Analise

Forex Demo Rekening Af Te Laai

Forex Sein 30 Alle 2 Aflaai